Skip to main content

Ice Skating di Sunway Pyramid :D

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi..
dua tiga hari ni rasa badan cergas otak cerdas lagi
boleh la focus study untuk EOP(end of posting) sket.

walaupun still dlm mood EOP 
semalam inciksuami ajak pergi ice skating dgn adik2 in law
jadi biasa la demi tidak mengecewakan hati beliau
aku ikut kan saja hehe padahal aku pun suka jgk dia ajak ni :D

kalau ikut kan aku ni bimbang jugak kot2 jatuh masa skate
kang xmemasal jadi benda laen plk nauzubillah
tapi kalau aku xjoin sekali adik2 mesti taknak jgk so
yela aku pun skate skli la -_-'' konon mcm xnk sebenarnya tapi nak hehe
yati plk xsihat so dia xdpt join..
so yang masuk nye aku,inciksuami,ira and nuyu.


kitorang pergi masa weekday so harga masuk tu kurang sket dari weekend
and semestinya lagi best sbb tak ramai org yehuu \(^o^)/

tapi masa kitorang masuk tu elok2 je dia baru nak stat ice resurfing. 
so menunggu malangut selfiebergambo gamba la kitorang ni hehe
salah seorang hantu Candy Crush

Ira & Nuyu yg semestinya comel
sbb dorang kan adik ipar aku hehe

tak lupa juga kami berdua yg koya ni
muka abe pije dh tercalar haha
sepatutnya ni gambar candid -_-''

nak taknak posing ni


eh eh jangan jatuhhh hehe

and tak lupa juga cik yati yg xsihat
even dorang(ira & nuyu) first time skate
dorang tu berani la kalau nak banding ngan aku masa first time pergi haha
buat malu je kalau cerita kat sini kekeke
tapi sekarang aku dh pro errr ye ke
next time pergi dh blh berlatih menari balet plk 
berangan lebih hehe
maybe next time aku bawak anak aku plk
alahai tak sabar nya :)))

sape yg tak pernah ice skate, pergi la besstt tak rugi
tambah2 kalau pergi ngan couple ehehe eh bukan couple yg xkawen lg okayy 
korang jgn buat benda xbaek taww 
okay lah panjang sgt membebel ni
salam :)

Comments

Popular posts from this blog

Crochet Addict

Salam.. sekarang dh pukul 5 pagi entah apa la yg ana makan sampai taleh tido langsung ni -,- jadi utk xmelengahkan masa berangan melayang2 dari kl ke korea utara korea selatan baik lah ana tulis lg 1 entry pasal CROCHETING!! biasa dengar ke xbiasa dengar? so utk bagi korang faham dgn sefaham2 nya ana tunjuk gambar la biar visual cortex korang ad kerja lebih nk faham crochet tu padia hee crochet ni mengait la name nye. tp guna 1 hook. Yg kita selalu tgk granny pakai 2 kayu panjang tu nama nya knitting tp..... ad pantang larang bila bercrochet ni... ha bedebar x haa once dh blajar crochet2 ni korang akan crazy addicted super hot giler2 setiap kali nk buat taw x? n bila dh mula start crocheting korang rasa mcm xleh berhenti. tgn mcm melekat dkt hook guna gam gajah haha over sgt ke perumpamaan ana ni hee serius nii.. yea serius!! jadi kalau ada hati nk rasa kegilaan ni sila la belajar crochet :D mcm ni la ana umpamakn.. perempuan selalunya suka makan cocholate kn?