Skip to main content

2014!! Welcome

aishh lewat nya entry tahun baru haha
bia lambat asal ada
tahun baru yg menjanjikan byk benda baru hehe
mmg tahun ni tahun penuh debaran.
entry yg lepas aku ckp konon jadi mommy msa 22yo.
tapi nampak nya kalau berdasarkan situasi sekarang aku ni bakal mommy 21 tahun jgk la..
baby bakal lahir bulan 7. mintak2 la dia keluar 11.7 amiin (nanti la aku cerita lain kali sebab apa)

tahun 2014. sgt bermakna. bagi aku la.
belajar jadi seorang isteri yang mithali pun rasa mcm xcukup sempurna lagi..
n sekarang kena bersedia jadi ibu mithali pula???
omai God..

tapi tu lambat lagi bulan 7 kot ehehehe
lambat ke..
sekarang baru je masuk 2nd trimester.
wahh aku igt kan masuk trimester ke 2 ni hilang la nausea apasemua
masuk2 je wad semalam
rasa nak muntah terus beb..
fulammakk penangan baby yang nak membesar ni mmg la mencabar.
aku ni masih lg dalam golongan bernasib baik hehe
alahan tak teruk
seingat aku baru sekali aku muntah tu
cuma pening and mual je.
maybe aku ni pandai control rasa nak muntah kot haha
stp kali fefeling nak muntah tu dtg aku amalkan teknik pernafasan masa nk meneran hahaha
hembus dlm2 tarik dalam2 then teran eh haha gurau je. tarik hembus nafas je pastu hilang la rasa nak muntah hehe
simple je. tapi kalau kt rumah mmg aku taleh dekat2 dgn sink dapur tu ya Rabbi tataw la kenapa
even aku amalkan teknik pernafasan tu berkesan la dlm 15 sec tapi lepas tu rasa nak keluar je nak keluuaarr jer ishh ape jenis alahan la mcm ni hee

selera makan plk.
kadang2 okay kadang tak okay.
tapi kalau kt hostel klang sana tu aku rasa cam takde mood je nak makan.
sebab tu asyik balik Aampang (cehh alasan semata haa)
tapi betul la  kt rumah ni pun aku makan roti je
kalau makan nasik pun mesti kena inciksuami suapkan baru blh makan
ala mengada betul haha
tu la pasal inciksuami ni layan je perangai mengada aku ni jadi camnila hehe

motif upload gambar kt ats tu
sbb aku rasa cam comel haha
okey la macam alien... yg comel kann :P

okela jom la study ana.
bye baby bye :)

Comments

Popular posts from this blog

Ice Skating di Sunway Pyramid :D

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi.. dua tiga hari ni rasa badan cergas otak cerdas lagi boleh la focus study untuk EOP(end of posting) sket. walaupun still dlm mood EOP  semalam inciksuami ajak pergi ice skating dgn adik2 in law jadi biasa la demi tidak mengecewakan hati beliau aku ikut kan saja hehe padahal aku pun suka jgk dia ajak ni :D kalau ikut kan aku ni bimbang jugak kot2 jatuh masa skate kang xmemasal jadi benda laen plk nauzubillah tapi kalau aku xjoin sekali adik2 mesti taknak jgk so yela aku pun skate skli la -_-'' konon mcm xnk sebenarnya tapi nak hehe yati plk xsihat so dia xdpt join.. so yang masuk nye aku,inciksuami,ira and nuyu. kitorang pergi masa weekday so harga masuk tu kurang sket dari weekend and semestinya lagi best sbb tak ramai org yehuu \(^o^)/ tapi masa kitorang masuk tu elok2 je dia baru nak stat ice resurfing.  so menunggu malangut selfiebergambo gamba la kitoran

Crochet Addict

Salam.. sekarang dh pukul 5 pagi entah apa la yg ana makan sampai taleh tido langsung ni -,- jadi utk xmelengahkan masa berangan melayang2 dari kl ke korea utara korea selatan baik lah ana tulis lg 1 entry pasal CROCHETING!! biasa dengar ke xbiasa dengar? so utk bagi korang faham dgn sefaham2 nya ana tunjuk gambar la biar visual cortex korang ad kerja lebih nk faham crochet tu padia hee crochet ni mengait la name nye. tp guna 1 hook. Yg kita selalu tgk granny pakai 2 kayu panjang tu nama nya knitting tp..... ad pantang larang bila bercrochet ni... ha bedebar x haa once dh blajar crochet2 ni korang akan crazy addicted super hot giler2 setiap kali nk buat taw x? n bila dh mula start crocheting korang rasa mcm xleh berhenti. tgn mcm melekat dkt hook guna gam gajah haha over sgt ke perumpamaan ana ni hee serius nii.. yea serius!! jadi kalau ada hati nk rasa kegilaan ni sila la belajar crochet :D mcm ni la ana umpamakn.. perempuan selalunya suka makan cocholate kn?